Vilken bra idé.

Idag hittade jag någonting fantastiskt på Stockholms stadsbibliotek, på ljudbokshyllan. Det blev ett helt projekt att få låna det, för min skuld var för stor för att få låna någonting och jag hade inga pengar för att betala skulden. Så jag var tvungen att gå hem, föra över pengar till mitt konto, ta med mig alla gamla, försenade böcker och sedan gå tillbaka och betala skulden. Det jag hade hittat, som fick mig att genomgå allt detta, var Edith Södergrans Landet som inte är, uppläst av Marit Bergman.

Har bara hunnit lyssna någon halvtimme eller så, men känner att det är en fullträff. Det fanns ett till exemplar!

Nu ska jag bli bjuden på middag av Agnes och Rikard och sen ska jag titta på tv hela kvällen.

Imorgon kommer Björn Krestensen till min skola. En sån där gammal konstprofessor som sitter med i alla styrelser och juryr . Han ska föreläsa och sedan hjälpa oss välja ut arbetsprover. Jag får verkligen inte försova mig, har hört att han är sträng.

Kommentarer
Postat av: Justine

av Marit Bergman?! heja framåtsträvande egna människor! :p

2009-02-17 @ 21:49:47
URL: http://www.justinestrosor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0