Hootchy Kootchy!

Ja, där var jag igår. Vi var mindre seriösa än förra gången. Inga stayups eller korsetter. Vi kom som vanligt folk. Det kändes väldigt befriande att alla hjärtans dag inte uppmärksammades, förutom av mig och Lena som hade hjärtan i tinningarna. Det har jag förresten fortfarande. Istället var det någon slags djurtema.

Av alla människor jag hade kunnat träffa så träffade jag Rikard. Jag blev så himla förvånad. Ibland när jag är ute på söder, på ställen där jag vet att han är ibland, så går jag omkring och är orolig för att jag ska träffa honom. Men igår kände jag mig helt trygg. Och så bara dök han upp. Det var någonting med grisen, men jag kommer inte riktigt ihåg vad. Jag fick den av någon, men tydligen tillhörde den Rikards kompis. Hursomhelst, dom tog den.



Ser ganska trött ut.

Jag tycker om att ha hjärtan i tinningarna. Det väcker uppmärksamhet på tunnelbanan. I like it! Jag skulle vilja ha kvar dom idag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: lotta!

sött tycker jag!

2009-02-15 @ 17:05:49
URL: http://lillaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0