Fantastiskt.

Idag har det varit sol,  vår till och med, och jag har fikat nästan hela dagen. Jag vaknade sent, kom inte upp förrns halv tio. Hade ingen mat hemma, funderade på att gå och handla, men sen promenerade jag ner till Espressohouse på Odengatan istället. Där satt jag länge och åt frukost. Massa kaffe. Det är ett riktigt mysigt Espressohouse faktiskt (Espressohouse brukar ju inte vara världens mysigaste ställe annars).

Vid 12 skulle jag möta mamma vid Rådhuset, men hon råkade åka till Rådmansgatan istället, så det blev en lite senare lunch. Vi strosade en stund på Kungsholmen, sen gick vi till HSB och skrev hyreskontrakt! Fab!

Sen möttes jag upp med Lena. Vi gick och fikade på samma Espressohouse jag varit vid på morgonen. Snygg och trevlig personal.

Ikväll ska jag äta pizza och dricka vin med Lotta (om hon inte insisterar på något bättre). Stackars Mika är sjuk och stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0