Det här ska bli roligt.

Jag har så mycket tankar och ideer angående min nya lägenhet som jag snart kommer att ha. Ibland tror jag att jag spricker. Jag måste lugna mig lite, jag har ju en begränsad ekonomi. Det är en bra lägenhet för att sätta upp massa olika tyger i, exempelvis är det öppet in till det lilla köket från vardagsrummet/sovrummet.






Tyger av Joseph Frank

Dessutom ligger sängen i en sovalkov, där ska jag också ha ett tyg. Men där tänkte jag mig ett vitt linnetyg. Och jag ska börja önska mig riktiga, fina vinglas.

Snälla, börja inte ge mig inredningsprylar i födelsedagspresent/julklapp nu, om det inte är så att jag specifikt har önskat mig någonting. Det är väldigt viktigt att jag får bestämma helt själv. Det finns undantag, ungefär tre människor tror jag skulle ge mig saker jag faktiskt skulle bli glad för. Risken är ju bara att dessa personer inte förstår vilka dom är. Vita ljus kan alla få köpa. Så pass betrodda är ni. Ursäkta om jag verkar aggresiv.

Imorgon ska jag och mamma skriva kontrakt med HSB. Jag får nämligen inte göra det ensam, känner mig ungefär 15 år gammal. Undrar om hon vill äta lunch med mig först.



Kommentarer
Postat av: lotta!

ÅH! De var ju jättefina! Det översta är jag övertygad (ingen ordvits menad) skulle platsa perfekt vid sängen. Erbjuda ett fint lugn att kunna sova i liksom.

2009-02-21 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0