Bebis på väg!

Jag vet inte om det finns en möjlighet att någon kan ha missat att min syster är gravid. Jag kommer inte ihåg ifall jag har nämnt det här i bloggen. I början var det hemligt, men nu i början på sjätte månaden känns det otroligt officiellt. Bebisen är ungefär 20 centimeter säger dom. Alla verkar mer eller mindre anta att det kommer bli en flicka, men ingen vet med säkerhet. Kanske är det för att vi ju faktiskt är mest kvinnor i vår släkt.

Magen


Bebisens presenter


Jag tycker att det här är  otroligt spännande!

Kommentarer
Postat av: lotta!

Åh! Sigrid! Du kommer bli moster snart! Usch vad avundsjuk jag blir ;-) Vilken fin mage hon har fått!

2009-02-04 @ 18:36:17
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: Mika

Verkligen jättefint med magen. Och moster... Ja du har tur. Moster låter alltid snällare och bättre än faster, vilket jag bara kan bli. Faster Mika eller Moster Sigrid, vilket låter mest tilltalande? Min röst går till dig i alla fall haha. Mysigt med en bebis i familjen!

2009-02-04 @ 19:21:50
Postat av: Sofia

namen! Hade jag ingen aning om, halsa grattis fran mig! Jag saknar dig sigrid. verkligen pa riktigt. kramar

2009-02-05 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0