Nu går det fort. För fort.

Inte den här lördagen, men nästa lördag, åker jag och Peter till London! Det som så länge kändes så avlägset är nu bara runt hörnet. När jag kommer hem därifrån är det julafton! Alla dessa "det som händer i december-saker" har börjat betas av: första och andra Advent, Henning har fyllt år, mamma fyller år imorgon, julfesten, snart är det lucia, skolavslutning, och sen iväg... Det är mycket som ska hinna bli färdigt i skolan, många sitter kvar till sent på kvällarna. Jag kämpar med min andra väv.

Min väv, mitt lår.

Igår var jag hemma hos mamma och pappa i Nynäshamn. Vi åt den lite finare varianten av middag, den med vin, och sa att vi nog inte skulle hinna ses mer innan mammas födelsedag.





Mamma fick min förortsinstallation i födelsedagspresent.

Här är hon:



Kommentarer
Postat av: Anonym

HUSEN STÅR I FÖNSTRET, MED TÄNDA LJUS I. DOM ÄR VÄLDIGT, VÄLDIGT FINA. ....MAMMA MARGARETHA

2009-12-09 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0