London!

Nu har jag och Peter kommit hem från London, hunnit fira jul, och nu mellanlandat lite i Vårberg.

London var fint så här års. Mycket juldekor, som förväntat. Vi har gått och gått och gjort väldigt mycket saker och varit utpumpade om kvällarna. Vi har shoppat mycket, speciellt Peter. Jag har köpt nyårsklänning och han har köpt skor m.m m.m. Vi har utforskat Harrods.

Det var något slags Trollkarlen från Oz-jubileum. På Harrods fanns en hel våning med märkeskläder för spädbarn, underbara barnvagnar, gunghästar för uppemot hundratusen kronor och cupcakes för hundar. Galet. Man får nog betrakta det lite som ett museum.

 

Peter utforskar cigarravdelningen.

 

Peter framför St.Pauls cathedral.

 

Vi har tittat på modern konst på Tate Modern.

 

 

Och gammal konst, men den vet ni ju redan hur det ser ut. Vi tog väldigt mycket bilder på Madame Taussauds för det var så himla roligt.

 

Nicole Kidman var vackrast.

 

Peter och Amy Winehouse.

 

Picasso.

 

 

Peter på Afternoon tea. Jag åt så att jag kräktes. På riktigt.

 

Nu ska jag snart få gosa lite mer med Vera. Jag kan aldrig riktigt få nog.

 

Mer bilder kommer snart, men dom är på Peters mobil. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det.

 

God fortsättning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0