Jag vill, jag vill, jag vill!

Jag längtar efter hösten och allt som den innebär. Jag är så himla pepp. Jag ska få A på alla tentorna på den lilla italienskakursen som jag ska läsa och så ska jag ta min tid på Nyckelviksskolan på största möjliga allvar. Jag ska inte bli ledsen över allt som jag tycker är svårt, typ kroki.

Jag ska läsa Virginia Woolfs samlade verk och så ska jag läsa Kometen kommer och Sent i november och Trollvinter. Dessutom tänker jag blogga lagom mycket så att min mamma och pappa vet hur jag mår och vad jag gör.

Jag ska vara världens bästa moster, syster, flickvän och vän. Dessutom tänker jag vara snygg (alltså fint smink, fint hår (Lenas ansvar) och fina kläder).  Utseende är ju som alla vet kopplat till pengar - jag tänker alltså jobba åtminstonne så pass mycket att jag inte är fattig. Jag ska ha en jättefin och varm höstjacka.



Från minimarket    

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja ja ja!!! Jag ar ocksa sa himla pepp, langtar till att komma tillbaka hem till stockholm och starta hosten!!!

2009-08-03 @ 09:32:58
Postat av: Agnes

Låter kanon! Vera har meddelat att hon ska laddar inför sin uppgift som systerdotter :-) Jag har också spanat in jackan från Minimarket - så himla fin!!

2009-08-04 @ 08:21:27
Postat av: Lena

Hehehe....! Fria händer?

2009-08-09 @ 18:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0