Jag var lite sjuk...men nu tror jag att jag mår bra.

Det är lite förrädiskt det här med sjukdomar. Peter har varit knallförkyld ganska länge, så om jag skulle få någonting tänkte jag att jag borde ha fått det. Igår insjuknade jag - men idag har jag bara lite ont i halsen. Hoppas hoppas att det bara hoppade över mig. Jag har inte tid att vara sjuk, imorgon börjar jag ju skolan.

Jag sov till ganska länge idag. Till nyss, faktiskt. Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Ace of Base.




Blivande Nyckelviksskolan-elev.

Peter tycker att jag och min mamma ser nästan likadana ut. Hon gick också på Nyckelviksskolan när hon var ung.




Kommentarer
Postat av: mamma Margaretha

Hoppas du är frisk och får en bra första dag på Nyckelvik. Ser fram emot att komma och se hur det ser ut numera... Vi hörs , vi är naturligtvis väldigt nyfikna på hur det verkar..

Margaretha Pappa Johan hälsar

Farmor Astrid också...

2009-08-11 @ 12:27:51
Postat av: lotta

jag kräver uppdatering här nu! faktiskt!



puss

2009-08-17 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0