Veckans självporträtt och stress stress stress.

Här kommer det:



Tro det eller ej, men även jag kan ibland ryckas ur mitt lugn och drabbas av stress. Idag har det berott på att jag insåg att jag behövde ett personbevis absolut senast måndag och på Skatteverkets hemsida stod det att det skulle ta ca en vecka att få det hemskickat. Men jag ringde, och en trevlig man sa då att han skulle skicka det genast och att jag skulle få det imorgon. Tack snälle du!

Det har även berott på att jag inte riktigt lyckas få någon bra överblick över den kaotiska tid som komma skall, då totalt 14 arbetsprover ska in till konstskolor, jag ska medverka med några grafiska blad på en utställning i Fituna och elevutställningen (med totalt fem verk) kommer att hållas. Allt ungefär samtidigt.

Nu ska jag iallafall upp till Uppsala, där Kvalborg ikväll ska firas. Under Valborg kommer jag däremot att vara i Stockholm - mycket skönt. Jag har inte riktigt ro nog att tokfesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0