Mitt fina café.

Ni kan nog inte föreställa er hur tidigt jag tvingades gå upp i morse. Mycket tidigt! Mitt café ska öppnas klockan åtta, det ligger i Sundbyberg och jag bor i Vårberg. Innan öppning ska kassan ha räknats, mackor gjorts och kaffe bryggts. På tunnelbanan föreställer jag mig att alla utom jag arbetar inom vården. Jag kan inte tänka mig vad man annars skulle göra uppe så tidigt en söndag.

Igår hade vi en liten middag hos mig för att fira att Aida har fyllt 22, så jag gick inte och la mig i tid. Nu är jag alltså trött. Tur att jag har obegränsad tillgång till gott kaffe. Vi har ett gäng latinostädare som gör en på så himla bra humör, mornar som dessa.  Att dom orkar vara så glada.

Jag har haft sex kunder hitills. Jakob kommer inte förrän halv två, jag kommer vara ensam många timmar till.

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars stackars dig!!! Värst så många klagomål som ramlar in i min "inkorg från Sigrid" då! Jag läser läser löser dina problem. Nej men skämt å sido raring, har haft fullt upp, men lovar att bättra mig. Här är jag igen.

2009-04-19 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0