Måndagsöl på en onsdag,

Imorgon åker Lisa till Portugal..för att sedan fortsätta till Spanien. Eller var det tvärtom?

Jag är så avundsjuk! Jag vill också känna resepirr. Den där känslan av att ta sig ann en ny stad, där man inte känner en enda människa. Att  gå ut på puben...ensam och skakig. Vi firade av henne med några öl på Carmen. Det var så fint! Och det kändes å somrigt att gå direkt från jobbet till Camen.

Men det jag egentligen tänkte skriva om: Det är så fint när främmande människor på tunnelbanan väcker en och undrar om man inte ska gå av snart. God bless them!

Jo, de jag borde ha skrivit om igår var att jag och Lena träffades sjukt  tidigt på centralen, klockan åtta,och fotograferade mig i en fotoautomat. Sedan åt vi frukost på Waynes, ni vet där uppe vid klarabergsviadukten. Sedan åkte vi ut på Gärdet, där kinesiska ambassaden ligger, för att ansöka om VISUM. När det sedan var klart stod vi därvid kaknästornet, och jag sa att jag aldrig hade åkt upp, så då gjorde vi det! Det var fantastisk utsikt och så åt vi lyxiga mackor. Jag och Lena vet hur man gör av med sina pengar! Det kändes hursomhelst bra att ha uträttat så mycket kl.11 en tisdagsförmiddag.

 


JO, men det är ett vårtecken. Ifall ni inte förstod.

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha! Somnade du?! Sötnos. Ja, det vet vi verkligen, har spenderat idag också men allt går liksom till mat, har inte köpt några vårkläder alls, även fast det var det jag ville!

Kram

2009-04-02 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0