Det är annorlunda på landet.

Jag har firat påsk i Västmanland, det har varit mysigt men jag är nöjd med att vara hemma igen. Tack och lov att man bor i Stockholm. Jag har gått promenader, läst en bok, ätit kakor och druckit kaffe, ätit godis, ätit massa mat...hela dagarna.


Gamla skogvaktarbostället.


Det gick inte att bada. Jag trodde verkligen att det skulle gå, jag hade tagit med bikinin.


Agnes är jättegravid.


Rikard tittar på magen.


Vi åkte och tittade på kycklingarna på Hembygdsgården. Världens bästa tradition.

Det har varit så himla fint väder. Tänkte ni på det? Hoppas ni har en fin påskafton.

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen tillbaka! Hoppas ölen i solen smakar bra i eftermiddag!

2009-04-13 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0