Hem för julen

Nu sitter jag i stort sett bara och väntar på att tåget ska gå. Jag har slagit in mina julklappar, som nästan alla blivit inhandlade idag. Jag är väldigt orolig för att jag ska ha råkat glömma någon. Såhär oorganiserad inför julen har jag aldrig tidigare varit,  men nu känner jag mig någorlunda fridfull.

Andreas har varit här, han är hemma nu över julen. Vi har ätit tomtegröt och tittat på The Royal Tenembaums. Den här veckan kommer att vara fab, det känner jag på mig. Jag tar semester. Inte från jobbet, men från allt annat. Tydligen ska jag ut på juldagen som normalt folk från Nynäshamn. Tydligen ska jag ut med Espressohouseflocken och dricka öl på annandagen. Undrar om Lena vill följa med...

Jag har köpt en julklapp till mig själv, en julros att ha i håret. Jag ville visa er, men det var svårt för min lägenhet är dåligt upplyst. Jag försöker ändå:




Kommentarer
Postat av: your babe

fiin! Jag vill!

2008-12-23 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0