Det här går ju ganska bra

Jon landade igår runt 14. Han är en halvnära vän från London i vars sällskap jag känner mig lite obekväm. Han sover med mig här i min lägenhet på 19 kvm. Jag anser att jag klarat ett dygn ungefär. Det är lite påfrestande att aldrig vara helt ensam, att inte fri som en fågel kunna ägna sig åt sina egna saker. Lena hjälper mig, hon är fantastisk. Idag ska vi till synagogan (Jon är jude) och Moderna Museet. Det ska bli trevligt. Just nu lär jag honom lyssna på The Knife.

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag kan också vara fantastisk! Ring mig om du behöver mig :-)

2008-12-28 @ 19:06:04
Postat av: Sigrid

Öl tisdag? Det vore fantastiskt!

2008-12-28 @ 19:39:49
Postat av: your fantastic babe

naa sigrid, jag blir alldeles rosig om kinderna.

imorrn: shopping!

puss på're!

2008-12-28 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0